SoulSoft - Nowe studio niezależnie zajmujące się tworzeniem gier
Witam, jako iż KorniX zajmuję się produkcją FPS'a (wraz z kolegami, których niestety nie miałem jeszcze okazji poznać), ja z Mańkiem zajęliśmy się produkcją Each Other.
Zostali rozrzuceni na dwa światy:
Dziewczyna Lili (przykład) do świata pełnego szczęścia i radośći, ale musi pokonać przeszkody stojące jej na drodze i wydostać się do miejsca, w którym czas płynie jak trzeba. Natomiast Ben (przykład) został wyrzucony do świata pełnego złości i nienawiści. Wszystko dookoła jest straszne, jednak aby zobaczyć się ze swoją ukochaną musi wziąć się w garść i sprostać wyzwaniu pokonania złowieszczego świata. Także musi wydostać się do miejsca, w którym czas płynie normalnie. Wtedy wszystko wróci do normy.
Musimy jeszcze popracować nad scenariuszem, ale mniej więcej tak to będzie wyglądało. Scenariusz w pełni wymyślił Maniek, ja wymyśliłem bohaterów, a razem myślimy nad nazwą. Oczywiście, jeżeli macie jakieś pomysły, możecie je śmiało przedstawiać. Każda pomoc i dobra rada się przyda. Pomysły na bohaterów już mam, nawet mam wizję jak będą wyglądali.
No cóż, nic więcej nie będę ujawniał, bo wszystko może się jeszcze zmienić. Życzcie nam powodzenia ^^
Offline
Ty z Mańkiem pracujesz nad tym, a mogę być z wami? Wczoraj rozmawiałem z Kornixem i dał mi scenariusz i zapytał czy się dołączam. Jeżeli tak, to mógłbym wymyślać potwory napotykane podczas wędrówki gracza, gdyż jestem pomysłowy i potrafię wymyślić coś naprawdę dziwnego/przerażającego/zabawnego
Offline
Mój pomysł na początek historii:
Jak to się stało, że Lilly i Ben zostali rozłączeni?
Lilly została zatruta przez (do wymyślenia), a Ben próbując ją ratować zażył środek, który
wprowadził go w stan śmierci pozornej. Niestety nasz bohater ocknął się w innym świecie niż
jego ukochana - w świecie śmierci i strachu. Lilly natomiast przebywała w świecie idealnym,
wszystko było piękne, zero problemów, bólu, strachu.
Co o tym myślicie?
Offline
Spokojnie chłopaki. Wszystko się dopracuję tak żeby historia bohaterów była jak najciekawsza i nieskomplikowana. Oczywiście to tylko początek mojego pomysłu, ale jeśli kogoś olśni to niech doda coś od siebie i jeśli okażę się to ciekawe ... dodamy to scenariusza.
Offline
Zapomniałem napisać o bohaterach, których wymyśliłem i Mańkowi się spodobali.
Lilly - mroczny mag, magia śmierci, wszystko ma gdzieś (w dialogach będzie jej wszystko obojętne). Walczy różdżką (czary)
Ben - Miły chłopak, odważny z poczuciem humoru. Wszystko chce zrobić sam. Walczy bumerangiem.
Offline
Post został wy edytowany przez moderatora
__________________________________
Musiałem to zrobić, ponieważ o takiej porze, o której pisałem posta, ludzie już śpią. xD xD - Maniek
Ponawiam pytanko: Jak to zrobiłeś? Photoshop? Paint?
Offline
Light Force
Chwilowo po tym co przeczytałem jestem sceptycznie nastawiony do waszego projektu. Mały chłopiec i jakaś czarownica?
Ja to widzę tak, mały chłopiec i jego starsza siostra zostają potrącenie przez samochód na przejściu dla pieszych, chłopiec wpada w śpiączkę, dziewczyna załamuje się (wini siebie za ten wypadek), chłopiec w czasie śpiączki trafia do psychodelicznego świata w którym jego wrogami jest to co go gnębiło w życiu realnym (szkoła, jedynka z matmy, głupi kolega, zgubione 10 zł na ulicy), cały ten świat jest mroczny, np: napotyka samochód który go potrącił, chce go zabić, chłopiec nie wie że jest w śpiączce ale wie że musi wyjść z tego koszmaru, do tego posłużyć mają drzwi z napisem "EXIT". Dziewczyna miewa koszmary przez to że jej brat może nigdy nie wyjść z śpiączki, jej sny posłużyły by jako nie levele ale jako CutScenki, śni jej się np: jej ślub na którym nie ma jej brata, jego wypadek, kierowca który wjechał w nich itp.
Offline
Light Force
Rzucam pomysł, uważam że z platformówek można wycisnąć masę treści psychologicznych, jeżeli bym robił grę to chciałbym żeby oddziaływała ona na gracza w takim stopniu że zaczynał interpretować całą treść gry i przekładać ją na życie realne.
Offline