SoulSoft - Pierwsze, proste forum studia niezależnego

SoulSoft - Nowe studio niezależnie zajmujące się tworzeniem gier


#1 2012-07-20 15:17:44

 Maniek

Moderator

5626908
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2012-07-20
Posty: 32
Punktów :   
WWW

Jak będziemy pracować?

Witam!

Zakładam taki temat, dlatego że temat o "Each Other" jest poświęcony tylko i wyłącznie pomysłom i dalszym rozwojom tego projektu Aby nie zaśmiecać w tym temacie będziemy pisać: kto się czym zajmuje tak abyśmy nie byli pogubieni w tym co robimy. Także możemy napisać kto jak pracuje, nie zaszkodzi parę zdań jak ktoś z nas opiszę swoje działania. Tak więc ... do dzieła!

Ostatnio edytowany przez Maniek (2012-07-20 17:10:46)


I Am Ghost! And I Scare You!

Offline

 

#2 2012-07-20 16:01:14

 KorniX

Moderator

12673025
Call me!
Skąd: Łęka Opatowska
Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 25
Punktów :   

Re: Jak będziemy pracować?

Ja osobiście bardziej pracuję nad naszym "Tajnym projektem", ale chętnie pomogę przy Each Other. Ja na razie szukam gotowych modeli, które wdrożę do projektu tymczasowo - do wtedy, aż nie znajdę kogoś, kto zrobi je dla nas

A jak u was wygląda praca?


Nothing is true, everything is permitted

Offline

 

#3 2012-07-20 17:09:31

 Maniek

Moderator

5626908
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2012-07-20
Posty: 32
Punktów :   
WWW

Re: Jak będziemy pracować?

To jest tak ... siedzę przy biurku i gram. Jak coś mi nagle wpadnie do głowy to piszę do Kubistele albo gdzieś umieszczam w notatniku.


I Am Ghost! And I Scare You!

Offline

 

#4 2012-07-20 18:11:56

 KorniX

Moderator

12673025
Call me!
Skąd: Łęka Opatowska
Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 25
Punktów :   

Re: Jak będziemy pracować?

Wpadłem na genialny pomysł, a mianowicie: Kupujcie czasopisma o grach, czytajcie i oglądajcie recenzje gier, notujcie to, co się podoba/plusy i to co się nie podoba/minusy gier, każdego gatunku, potem umieścimy sb listę plusów i minusów do danego gatunku gry.

Pozdr.


Nothing is true, everything is permitted

Offline

 

#5 2012-07-20 23:00:47

 Maniek

Moderator

5626908
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2012-07-20
Posty: 32
Punktów :   
WWW

Re: Jak będziemy pracować?

Ja tylko kupuję CD-Action, bo tylko to jest z tych ciekawszych magazynów. Oski bodajże kupuje PSX Extreme. xD


I Am Ghost! And I Scare You!

Offline

 

#6 2012-07-21 08:24:55

 KorniX

Moderator

12673025
Call me!
Skąd: Łęka Opatowska
Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 25
Punktów :   

Re: Jak będziemy pracować?

Oskiego już nie ma, ale PSX kupuję też ja, z moim internetem recki oglądam głównie w TV


Nothing is true, everything is permitted

Offline

 

#7 2012-07-21 13:20:35

 Maniek

Moderator

5626908
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2012-07-20
Posty: 32
Punktów :   
WWW

Re: Jak będziemy pracować?

Szkoda, do czegoś zawsze by się przydał. BTW: To jak coś ciekawego znajdziecie, to piszcie ... przeszukam teraz wszystkie CDA jakie tylko mam i coś spróbuje interesującego znaleźć.


I Am Ghost! And I Scare You!

Offline

 

#8 2013-04-01 10:46:04

 KorniX

Moderator

12673025
Call me!
Skąd: Łęka Opatowska
Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 25
Punktów :   

Re: Jak będziemy pracować?

Stwierdzam, że silnik Unity 4 będzie świetny do naszego projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=QDBoXwkTZcE


Nothing is true, everything is permitted

Offline

 

#9 2013-04-01 19:20:56

bobby_z

Light Force

35809922
Call me!
Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 14
Punktów :   

Re: Jak będziemy pracować?

KorniX napisał:

Stwierdzam, że silnik Unity 4 będzie świetny do naszego projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=QDBoXwkTZcE

Ja też
Oprócz tych ograniczeń w wersji free jest dobra
Można też Blendera użyć
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … vjV-ve8Rto

Ostatnio edytowany przez bobby_z (2013-04-01 20:12:50)

Offline

 

#10 2013-04-01 22:05:53

 Maniek

Moderator

5626908
Call me!
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2012-07-20
Posty: 32
Punktów :   
WWW

Re: Jak będziemy pracować?

Grał ktoś z was w Brick-Force? Jeśli nie to ją obczajcie. Gra jest właśnie na silniku Unity3D i myślę, żeby nie stawiać sobie poprzeczki wysoko - zacząć od prostszych programów. Jeśli już ogarniemy, to z czasem się przerzucimy na nowsze wersje. Co wy na to?


I Am Ghost! And I Scare You!

Offline

 

#11 2013-04-02 02:16:36

bobby_z

Light Force

35809922
Call me!
Zarejestrowany: 2013-03-31
Posty: 14
Punktów :   

Re: Jak będziemy pracować?

Maniek napisał:

Grał ktoś z was w Brick-Force? Jeśli nie to ją obczajcie. Gra jest właśnie na silniku Unity3D i myślę, żeby nie stawiać sobie poprzeczki wysoko - zacząć od prostszych programów. Jeśli już ogarniemy, to z czasem się przerzucimy na nowsze wersje. Co wy na to?

Sądzę, że to dobry pomysł zaczynać od zera, aby później piąć się wyżej
Najpierw może jakieś proste rzeczy które później się rozbuduje (np poprzez dodanie modułu gry sieciowej itp)

Tylko że jedną z wad robienia w Unity jest to, że gry tak zrobione muszą być darmowe (jeśli chcielibyśmy je sprzedawać)
Inne różnice pomiędzy pakietami można znaleźć tu:
https://store.unity3d.com/ (klikamy Read More a następnie License Comparison)

Ostatnio edytowany przez bobby_z (2013-04-02 02:24:48)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gothic-pbf.pun.pl www.devilmaycry.pun.pl www.gsa.pun.pl www.bloodwar.pun.pl www.aa-xhodon.pun.pl