SoulSoft - Nowe studio niezależnie zajmujące się tworzeniem gier
Witam!
Zakładam taki temat, dlatego że temat o "Each Other" jest poświęcony tylko i wyłącznie pomysłom i dalszym rozwojom tego projektu Aby nie zaśmiecać w tym temacie będziemy pisać: kto się czym zajmuje tak abyśmy nie byli pogubieni w tym co robimy. Także możemy napisać kto jak pracuje, nie zaszkodzi parę zdań jak ktoś z nas opiszę swoje działania. Tak więc ... do dzieła!
Ostatnio edytowany przez Maniek (2012-07-20 17:10:46)
Offline
Ja osobiście bardziej pracuję nad naszym "Tajnym projektem", ale chętnie pomogę przy Each Other. Ja na razie szukam gotowych modeli, które wdrożę do projektu tymczasowo - do wtedy, aż nie znajdę kogoś, kto zrobi je dla nas
A jak u was wygląda praca?
Offline
Wpadłem na genialny pomysł, a mianowicie: Kupujcie czasopisma o grach, czytajcie i oglądajcie recenzje gier, notujcie to, co się podoba/plusy i to co się nie podoba/minusy gier, każdego gatunku, potem umieścimy sb listę plusów i minusów do danego gatunku gry.
Pozdr.
Offline
Szkoda, do czegoś zawsze by się przydał. BTW: To jak coś ciekawego znajdziecie, to piszcie ... przeszukam teraz wszystkie CDA jakie tylko mam i coś spróbuje interesującego znaleźć.
Offline
Stwierdzam, że silnik Unity 4 będzie świetny do naszego projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=QDBoXwkTZcE
Offline
KorniX napisał:
Stwierdzam, że silnik Unity 4 będzie świetny do naszego projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=QDBoXwkTZcE
Ja też
Oprócz tych ograniczeń w wersji free jest dobra
Można też Blendera użyć
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … vjV-ve8Rto
Ostatnio edytowany przez bobby_z (2013-04-01 20:12:50)
Offline
Grał ktoś z was w Brick-Force? Jeśli nie to ją obczajcie. Gra jest właśnie na silniku Unity3D i myślę, żeby nie stawiać sobie poprzeczki wysoko - zacząć od prostszych programów. Jeśli już ogarniemy, to z czasem się przerzucimy na nowsze wersje. Co wy na to?
Offline
Maniek napisał:
Grał ktoś z was w Brick-Force? Jeśli nie to ją obczajcie. Gra jest właśnie na silniku Unity3D i myślę, żeby nie stawiać sobie poprzeczki wysoko - zacząć od prostszych programów. Jeśli już ogarniemy, to z czasem się przerzucimy na nowsze wersje. Co wy na to?
Sądzę, że to dobry pomysł zaczynać od zera, aby później piąć się wyżej
Najpierw może jakieś proste rzeczy które później się rozbuduje (np poprzez dodanie modułu gry sieciowej itp)
Tylko że jedną z wad robienia w Unity jest to, że gry tak zrobione muszą być darmowe (jeśli chcielibyśmy je sprzedawać)
Inne różnice pomiędzy pakietami można znaleźć tu:
https://store.unity3d.com/ (klikamy Read More a następnie License Comparison)
Ostatnio edytowany przez bobby_z (2013-04-02 02:24:48)
Offline