SoulSoft - Nowe studio niezależnie zajmujące się tworzeniem gier
MrRaaspi100 ma rację, jako że mam mały problem z komputerem, który rozwiąże się najprawdopodobniej w połowie sierpnia chcę wam pomóc, ale muszę wiedzieć co już macie, czego szukacie itp.
Offline
Ja proponuję, żeby w każdym ze światów poruszanie się było w inną stronę.
Na przykład w świecie ,,dobrym" należy iść w prawo, a w ,,złym" w lewo.
To by stanowiło urozmaicenie i dodało metaforę wspólnego celu...
Offline
Mogę popróbować. Pierwsza kwestia - dlaczego dziewczyna chce się wydostać z idealnego świata ?
A może niech to będzie gra pozorów - w dobrym świecie mieszkańcy będą źli, a w złym po pewnym czasie okażą się, że będą dobrzy i pomogą w walce ze złym otoczeniem ?
Offline
widzu - rzondzisz, rzoooondzisz - niech wszystko okaże się dopiero po pewnym czasie. Ben ma się czuć jak wyrzutek, Lilly jak hrabina. Ale to się zacznie powoli zmieniać.
Ja bym dodał jeszcze, że granie na drugą postać zmieniałoby się przez jakiś specjalny klucz/przedmiot. Przykład: Ben znajduje magiczny klucz. Pierwszy klucz zawiera instrukcje. "blablabla" - gracz używa klucza, a w tym czasie ben doznaje olśnienia/wizji gdzie jest jego ukochana, co robi (taki jakby streaming ) i wtedy akcja przenosi się do "Pięknej krany" gdzie gramy Lily
Offline
A nie lepiej jakiś portal?? Który będzie przenosił postacie do innych poziomów, jednak między przejściem do następnego poziomu, następny bohater będzie odgrywał swoją rolę.
Offline
Mi się spodobał ten pomysł, tylko że:
1. Aby dostać się do tego pomieszczenia w grze w mojej koncepcji, nie trzeba umierać tylko to pomieszczenie automatycznie odblokowuje się po zakończeniu gry
2. Nazwałbym to pomieszczenie np Brama Niebios czy jakoś tak
3. W pomieszczeniu znajdowałyby się istoty zgładzone nie tylko przeze mnie ale też innych bohaterów
4. Każda z postaci w pomieszczeniu ma coś do powiedzenia graczowi
Offline